2 Mayıs 2012 Çarşamba

18.Kral Tv Müzik Ödülleri Gecesi..


 

Aman Allahımmm..

 


 Pınar Aylin lise mezuniyetine katılıcak gibi..


Tuba Altıntop tam bir fiyasko..Saçları düz sıradan bir at kuyruğu ama elbisesini hiç sevmedim..Arkadan kuyruğu, ellerinde siyah eldivenleri,elbisenin üzerinde detaylar oldukçaa fazla..


Esra-Ceyda kardeşler yinee olay olay olay yani..Başka bişey demek gerekmezz.Şıklık adınaaa birşey zaten söylemek mümkün değil..


Nilay Dorsa fazla abartmış bu sezon çiçek detaylarının moda oluşunu birazda yanlış anlamış galibaaa,gelinlik tarzındaaa baştan aşağıyaa çiçeklerlee doldurulmuş bu elbisee gerçekten kırmızı halıya pekde uygun değil..Üstüne birdee komple çiçek detaylı bir şapkaaa..İştee bunu kabul edemicemm:))


Siyahın Gücü Adına..

 


İzel yorumsuzumm..


Şebnem Ferah her zamanki gibi siyahlar içindeeee..


Bayıldımmm!!!Zariflik akıyoo daha ne olsun !!Şebnem Sunar Küçük tebrik ediyorum  ..


Kendi yarı transparan siyah mini bir elbise tercih etmiş.Pembe saçları ile oldukça sıradan..



Gülben Ergende siyah tercih edenlerden..Sırt dekoltesi oldukçaa güzel..Saçı makyajı oldukçaa iyi..Gülben Ergen hoş bir görünümde..


Bacağıma güvenirim..

 


Ebru Polat derin yırtmacıylaa adetaa Anjelia Jolie pozu vermeyee çalışmışş..Ben pek sevmedim elbiseni rengi adetaa güzel amaa çekmedi elbisesi beni ..Kendisi yakıştırıp giymiş vee bacak şov sergilemiş:))


Ben SibelTüzünee adetaa öldümm bittimm:))Survivordaki halinden eser yok!! ve elbisesi bronz teninee mükemmel yakışmışş veee o daa muhteşemm bacak şov sergilemişş:))Çantası,saçı,makyajı oldukçaa yerli yerindee ..


ÖmürGedik beyaz bir elbisee tercih etmişş bencee iyide etmiş yakışmışş kendisineee,o daa ben bacağımaa güveniyorumm diyenlerden..


Deniz Akkayaaa işteee budur derim veee başkaa söyleyecek lafım kalmazzzz..Gecenin yıldızı benceee..elbisesinin rengi,duruşu,bacakları,gögüs dekoltesi,saçı,makyajı kusursuzz!!

En Cesur Benimm Ben..

 



Ece Gürsel oldukçaa cesur olduğunu bir kez dahaa kanıtladı,dikkatt çekmeyee çalışmak bu olsaaa gerek:)).Oldukçaa iddalı bir dekoltesi varrr hakkınıdaa yemeyelim herkesss giyemezzz..:))



Masa Örtüsü..

 



Ebru Akel pitikareli bir elbise tercih etmişş,inanıyorum daha daa şık olabileceğineee ..Kral Tv gecesineee bu elbiseyi tercih etmiş.. ben,kırmızı bi ayakkabı ilee tamamlasaydı daha iyi olabileceğini düşüncesindeyimm

Oldukçaaaa iyi..

 


Halee Caneroğlu düz sade bir elbise tercih etmiş ve ayakkabıları ilee patlatmak istememişş başarılıda olmuşş ama saçlarını pek sevemedimm..


 Ebru Gündeşee fuşyaa mükemmel yakışmış,saçlarını toplu görmeyee alışkın olduğumuz Gündeşş dağınık bırakmışş veeee çok ama çok yakışmış!!

Fulden Uras dar uzun gögüs bölgelerindee parıltıları oaln bir elbise tercih etmiş ama saçı elbisesinden daha çok dikkat çekiyor benden söylemesi..


İvana Sert tulum tercih etmişş göğüsss dekoltesi oldukçaa şık bir tulum tercih etmişş ,çantasını pek sevemedim ben,saçıdaaa sürekli alışkın olduğuımuz bir model..

Favorilerimmmm

 





Kral Tv müzik ödülleri gecesinden bahsediyoruzz..Murat bozu koymadan olmazdı tabii:)))) Bu çiftee bayılıyorum gerçekten maşallahh çokdaa yakışıyorlarrr..Murat boz ödülünü aldıktan sonraa sahneden inmeden bombasını patlatıp indi ve her başarılı erkeğin arkasındaa bir kadın vardırr dedi,işteee o kadın Elizzz Sakuçoğlu.. Kıyafeti oldukçaaa güzel ve şık .. Mükemmel bir görünümdeee ..Oldukçaa beğendimm!!!!!!! Etek boyu,ayakkabıları,saçları  kusursuzz!!!Murat Boz udaa unutmamak lazımm, Burberry takım elbisesiylee oldukçaa şıkk!!



Ve Tülin Şahin ben bayılıyorum inanılmaz bir TopModel,oldukçaa başarılı kral tv gecesinde oldukçaa şık elbisesini yeşil kolyesiylee patlatmak istemişş veee oldukçaa başarılı olmuşş benceee gecenin en şık bayanlarından..



Veeeeee Ajdaa Pekkaann gerçekten mükemmel,kusursuzzzzzz!!!! Kim inanırr onun yaşınaaa,inanılmazz enerji dolu bi bayan hiç bitmesin enerjisi ve gözümüz açılsın..Beyazz siyah çizgilileri olan tulumu ilee oldukçaaaa harikaaaa bir görümümdeeeeee doree detayları zaten inanılmaz olmuşş !! 


Sinem Kobal yinee kendi rengindee bi elbiseee tercih etmiş,suratsızz deniliyorlar kendisi için amaa ben asil bi duruşu olduğunaa inanıyorum en önemlisidee giydiği her kıyafeti taşıyabiliyorlar önemli olandaa o diyee düşünüyorummmm.Ben beğendimmm!!


4 yorum:

gecekiyafeti.com dedi ki...

bana göre Deniz Akkaya dışında kayda değer bir kıyafet yoktu o gece...

www.gecekiyafeti.com

dkaradag dedi ki...

Gerçekten Deniz Akkayaa kusursuzdu..

Adsız dedi ki...

eliz sakuçoğluna bayıldım. sade ve şık

dkaradag dedi ki...

evet katılıyorummm :))