20 Mayıs 2012 Pazar

ULUSOYLAR'IN MUTLU GÜNÜ..


Saffet Ulusoy -Özlem Avşar çiftine bir ömür boyu mutluluklar diliyorum..Eee düğünde bakalım kimler ne giymiş,en şık kim olmuş?:)Gelin oldukça saf ve masum gözüküyor.Gelinliğini sevdim:))


Özge Ulusoy en çok onu beğendim,somon rengi elbisesiyle oldukça güzel bir görünümde..Saçı,makyajı,çantası oldukça hoş gözüküyor,aksesur seçiminde oldukça sade olmuşş ama olsun Özge Ulusoy bir numaram:)


 Nihan Buruk orange elbisesiyle asil görünümünden taviz vermiyor.Siyah kemeri ve orange çantasıyla tamamlamış,bence gayetde iyi yapmış!:)

                                                     
  Melek Külür



Melda Tuna


Işıl Reçber


Etkin Kerimoğlu


 Emek Külür.. Elbisesine bayıldım ben,belki sıradan bi elbise ama üzerine oturmuş ve aksesuar seçimiyle oldukça başarılı..



Demet Kutluay..Bayıldım,bayıldım,bayıldım!! Kendisini pek fazla beğenmesemde,stilini oldukça beğenirim,katıldığı her davette giydiği kıyafetlerle adından söz ettirmesini biliyor..En önemliside vücudunu tanıyo ve ona göre elbise tercih ediyor.Burada elbisesini,aksesuarlarını,saçını,makyajını,kusursuz fiziğini oldukça beğendim.Tek kelimeyle harika görünüyor ve gecenin en şık isimlerinden..


 Fulya Terim


 Demet Akbağ


Emine Han

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ozge ULUSOYa aşık oluorum