12 Temmuz 2012 Perşembe

Zuhair Murad 2012-2013 Sonbahar/Kış Couture

Tek kelimeyle zerafet! Modacılar adeta birbirleriyle yarışıyorlar ve ortaya muhteşem şeyler çıkarıyorlar.. Ben bayıldım,çiçek detaylarına fazlaca yer verilmesinden midir nedir bilmem ama bence mükemmel bir koleksiyon.Hepsi için güzel diyebilirim ama buna şahane diyorum..Cesur renkleri kullanmış,kırmızın en en en yoğun halleriyle karşıma çıkmış ve tül,dantel,transparan hepsini tercih etmiş Zuhair Murad..Tasarımlarında diz altı kabarık etekler cici kız havası yaratmış özellikle çiçekli modellerinde.Evet bu kış çok ama çok sert geçicek:))
















2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu adama tek kelimeyle bayılıyorum. Bütün kreasyonalarına dönüp dönüp bakıyorum. Bi elbisesine sahip olmayı çok isterdim. :)
http://nzlgrck.blogspot.com/
Sevgiler,
Naz

dkaradag dedi ki...

kesinlikle katılıyorum!