11 Ağustos 2012 Cumartesi

Yırtık Jean Modası..

Kimimiz çok seviyoruz ama giymeye cesaret edemiyoruz bazılarımız çevrelerinden 'aa defolu pantolon almışsın' sözlerini duymamak için giymiyor.Kimide hiç vazgeçmeden bıkmadan eskilerin modası olan yırtık jeanleri üzerinden çıkarmıyor bir nevi forma gibi:) Abartıya kaçmadığı sürece bende bu akımı sevenlerdenim.



Sevenlerdenim derken bunlardan bahsetmiyorum!!Birilerinin saldırısına uğramış bir görünüm verenlerden bahsetmiyorum.Herşeyi dozunda bırakmak lazım diye boşuna dememişler,ama biz kadınlar herşeyin en abartısını,en göze çarpanını seveririz dimi.Benden söylemesi bu kadarı fazla!!


Eee nasıl kombinleriz derseniz,bu tip pantolonlarda benim favorim sivri burun ayakkabı ve blazer..Sivri burun topuklu bir ayakkabı ile daha da bir güzel kombinlendiğine inanıyorum ama unutmayın abartısız yırtık jean olacak!




Bunlar benim tercih edebileceğim tarzda modeller.Son ikisine bakınca ee bunlarda abartı diyebilirsiniz ama onlar yapılan kombinlerden mi yoksa uzun boylu olupda yakışmasından mıdır nedir bilmem onları da sevdim:) Sizlerde abartıya kaçmadan dolabınıza yırtık jean ekleyin hiç bir zaman modası geçmeyecek! Geçen senede modaydı bu senede bundan 10 yıl öncede eminim bundan 10 yıl sonrada biz hala giyiyor olacağız!

2 yorum:

Ebru dedi ki...

sivri burun ve yırtık jean harika haklısın

dkaradag dedi ki...

Kesinlikle!!:)