17 Ekim 2012 Çarşamba

Hayatımızı Kapsayan ''DERİ''ler ..

Artık diyorum ya canım gerçekten birşeyler paylaşmak istemiyor..Kendime şaşkınlıkla bakıyorum,enerji dolu Dilek gitmiş yerine sakin uygsal dilek gelmiş.Hiç birşey yapasım gelmiyor.Kestane balımıda yiyorum ama:) O kadar çok paylaşmak istediğim,paylaşmayı düşündüğüm şey var ki hepsi birikti,birikmektende ziyade her blogda görünce paylaşasımda gelmiyor acıkcası..Ama derileri asla es geçemeyeceğim!

Gelelim artık konumuza,deriler bu sezon solda sıfır bırakacak herşeyi..Özellikle 2012 kışında 2013 yazında renkli deriler o kadar ön plandaki..Renklilerden ziyade klasik deri ceketlerimiz,deri mini eteklerimiz,deri pantoloarımızı asla es geçmem!! Klasik derilerimize de zımba,çivi gelmese ayıp ederdi ama dimi ? :)

Ama bazı söylemek istediklerim var;
  • Deri giyerken kalitesine özen göstermeliyiz,ne olur ucuz diye alıp giymeyin,illaki almak istiyorum diyorsanız indirime falan girmesini beklemenizi öneririm çünki gerçekten ucuz etin yahnisi kötü olur..Hele ki deride aslaa
  • Boyunuza göre olursa mükemmel olur,diğer türlü katlanmalar oluşuyor ve gerçekten hoş bir görüntü çıkmıyor ortaya
  • Kısa boylular giymesin uzun boylular giysin diye birşey söylemiyorum.Yakıştırabilen herkes giysin..






Hiç yorum yok: